مراسم بسیج3.7.22

با حضور مهرداد کیانی شهردار کرج، مسعود محمدی رئیس شورای اسلامی شهر کرج و سرهنگ علی اکبر حشم فیروز فرمانده سازمان بسیج شهرداری کرج مراسمی به منظور تقدیر از بسیجیان نمونه و نخبه برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، در این مراسم از بسیجیان خادم در موکب امام علی علیه السلام که در ایام اربعین به زائرین خدمت رسانی کردند، تقدیر شد.

سرهنگ حشم فیروز در مورد اقدامات بسیج شهرداری کرج در ایام اربعین حسینی گفت: خوشبختانه با مساعدت شهرداری کرج بسیج مجموعه مدیریت شهری کرج توانست با برپایی موکب امام علی علیه السلام در مسیر راه پیمایی اربعین روزانه نزدیک به هزارنفر از زائرین را خدمت رسانی کند. این موکب که به همت بسیجیان شهرداری کرج اداره شد یکی از موکب های نمونه در ایام اربعین شد.

وی همچنین افزود: البته بسیج اقدامات دیگری خصوصا در کارهای فرهنگی و رسانه در قالب برگزاری مراسم های مختلف و تشکیل گروه سرود و فعالیت جدی در اعیاد و جشن ها و همچنین مراسمات عزاداری انجام داده که جای تقدیر و تشکر از تمامی همکاران بسیجی دارد.

همچنین در این مراسم مسعود محمدی رئیس شورای اسلامی شهر کرج در سخنانی ضمن تقدیر از بسیجیان مجموعه مدیریت شهری گفت: بسیجیان نشان داده اند که در همه عرصه ها در خط مقدم هستند. در خدمت رسانی و همه مراسم ها در سطح شهر کرج ما شاهد زحمات عزیزان بسیجی شهرداری کرج بودیم.

وی افزود: همچنین در عرصه های علمی نیز شاهد درخشش بسیجیان شهرداری کرج بودیم که در همین جا از چندین نفر از بسیجیانی که جزو نفرات برتر کنکور امسال شده اند تقدیر و تشکر می کنیم که این نشان از توجه ویژه بسیج به علم و دانش دارد.

در ادامه مراسم محمد عطاللهی مداح اهل بیت به مناسبت وفات حضرت معصومه مداحی کرد و همچین گروه سرود آفتاب البرز قطعه نشانه و علی کمالی نیز قطعه انتظار حرم را اجرا کردند.

در انتهای این مراسم به بسیجیان فعال و نخبه هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =